Úvod » Prestavbové Sady » STREDOVÝ POHON (1000W, 48V, 68MM) + Senzor radenia
Spojte šport a zábavu so stredovým pohonom
Montáž motora sa prevádza do rámu miesto osky. Vďaka tomu, že je inštalovaný v strede bicykla, je dosiahnuté optimálne ťažisko a jazdné vlastnosti nie sú nijako obmedzené. Je odolný voči vniknutiu prachu a zároveň je chránený proti striekajúcej vode (IP65). Motor je určený pre stredové osi o rozmere 68-72 mm. Alternatívou k štandardnej šírke stredu je rozmer 100 mm, tieto osi sa používajú na FATBIKE alebo PRESS FIT rámy.
Balenie neobsahuje akceleračné páčku ani L + P brzdovú páku s odpojovačom. Jedná sa o samotný motor s elektrickou výbavou, príslušenstvom a seznzorem radenia, ktorý sa ľahko nainštaluje do dráhy lanka prehadzovačky a pripojí sa miesto brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka pri radení a na chvíľu odpojí činnosť motora, vďaka tomu je dosiahnutý komfort a hladké preradenie. Navyše tým výrazne šetríte prehadzovačku, Viackoliesko a reťaz.
Voliteľné príslušenstvo, ktoré nie je súčasťou balenia:
akceleračné páčka
L + P brzdová páka s odpojovačom
LCD displej
Batérie 48 V
Kotúčová hydraulická predná brzda so snímačom odpojenie
Kotúčová hydraulická zadná brzda so snímačom odpojenie
Pre plnú funkčnosť si môžete vybrať jeden zo štyroch displejov, ktorý vám bude najviac vyhovovať a batériu s napätím 48 V podľa preferencií. Výhoda stredových pohonov je, že majú až o 35% dlhšie dojazd, než motory vo výpletu kolesa. Sú natoľko univerzálny, že je možné nainštalovať na 99% sériovo vyrábaných kolies.
Parametre stredového pohonu:
Hmotnosť 4,8 kg
Výkon 1000 W s krútiacim momentom 130 Nm a špičkovo 160 Nm
Kvalitné a prehľadná konektorová kabeláž s ochranou IP67 (striekajúca voda a prach)
Možnosť ľahko zmeniť intenzitu příšlapu v deviatich stupňoch asistencie (0-9)
Riadiaca jednotka, pedálový asistent a motor je súčasťou jednej skrine (všetko v jednom)
eBrake - brzdová páka so snímačom brzdenia pre vyššiu bezpečnosť
Tichý chod (<55 dB) a jednoduchá inštalácia
Funkcia asistencie chôdza (6 km / h)
Možnosť programovania motora podľa požiadaviek zákazníka
Obsah balenia:
Motor 48 V, 1000 W s konektorom XT-60 pre pripojenie k batérii *
senzor radenie
Hlavný káblový zväzok
Snímač rýchlosti s magnetom
Prevodník 44 zubov
L + P šliapací kľučka
Montážny materiál (skrutky a matky)
Sada spĺňa obmedzenie maximálnej rýchlosti do 25 km / h podľa platnej legislatívy. Spĺňa teda normy pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Obmedzenie maximálnej rýchlosti 25 km / h je možné vypnúť a nastaviť až do 60 km / h (mimo pozemných komunikácií).
Programovanie stredových motorov (BBS) sa vykonáva cez špeciálny softvér. Vďaka tomu je možné v riadiacej jednotke nastaviť výkon motora, charakter prejavu motora na jednotlivých asistenciách, nastaviť rôzne hodnoty výkonu a rýchlosti asistencie. Vďaka programovanie motora môžete získať lepší prejav jazdných vlastností, ktorý vyhovuje vášmu štýlu jazdy a dosiahnuť tak aj dlhšieho dojazdu.
Montáž na bicykel je možné si zaistiť u našich preškoleného servisného technika.
* Motory majú napájací konektor XT-60 (male). Možno zakúpiť prepojovaciu redukciu k batérii. Ďalším variantom je odborné prepojenie a nahradenie konektora na batériu konektorom XT-60 (female).
Gearsensor (GSD) je malý pomocník, ktorý pomáha pri radení na bicykloch vybavených stredovým pohonom EVBIKE (BBS). Senzor zapojíte do dráhy lanka, ktoré vedie od páčok k prehazovačke. K regulátoru/ motora ho potom pripojíte miesto konektora pre brzdovú páčku, ktorá sníma brzdenie.
Senzor je vhodný pre všetky bicykle s klasickými aj s nábovými prehadzovačkami, ktoré sú vybavené stredovými motormi.
Pri motoroch s výkonom nad 250W je pre komfortnú jazdu gearsensor nevyhnutnosťou.
Senzor je kompatibilný s pohonmi:
BBS-01 (250W)
BBS-02 (750W)
BBS-HD (1000W) 68 mm
BBS-HD (1000W) 100 mm
Nemáte už voľný konektor pre zapojenie Gearsesoru odporúčame zakúpiť rozbočovač brzdového konektora.
Prečo práve gearsensor?
Cez nesporné výhody stredových motorov na elektrobicykloch nie je pri radení taký komfort, ako pri iných motorov (predných i zadných). Konkrétne sa jedná o prenos krútiaceho momentu motora z hnaného prevodníka do celého prevodového mechanizmu, pri ktorom je radenie hlučné a "nepríjemné" sprievodnými rázy v deň pohybu reťazi pod ťahom motora na iný pastorok. V prípade viacrýchlostných je bez prerušenia šliapania zmena prevodu takmer nemožná, napríklad pri jazde do kopca je nutné prestať šliapať, čo v malej rýchlosti môže spôsobiť úplné zastavenie. A toto práve rieši gearsensor, ktorý umožní v priebehu radenia na definovaný čas odpojiť ťah motora, aby bolo možné bezproblémovo preradiť. Šetrí sa tak aj jednotlivé komponenty celého prevodového mechanizmu, bonusom je komfort radenia zhodný s radením na normálnom bicykli. Gearsensor je riadený automaticky pri pohybe radiacej páčky.
Je gearsensor len obyčajným snímačom pohybu lanka?
Hoci by sa zdalo, že gearsensor je jednoduchý snímač lanká, tak vedzte že to tak nie je. Táto súčasť prešla niekoľkými rokmi vývoja a mikroprocesor vnútri snímača vyhodnocuje mnoho údajov, tak aby napríklad rozpoznal preradenie od bežného pohybu lanka napríklad pri jazde po nerovnostiach.