Všeobecné obchodné podmienky sa riadia podľa zákona č.108/2000 Z.z. a zákona č.118/2006 Z.z. o zásielkovom predaji.
stránka www.epohon.sk je elektronický katalóg bicyklov, skútrov na elektrický pohon a príslušenstva.
Postup pri objednávke tovaru
1. V katalógu produktov si vyberte produkty o ktoré máte záujem a vložte ich do košíka. Pri niektorých produktoch je pred vložením do košíka možné zvoliť alternatívu, prípadne doplnkovú výbavu.
2. Vyplňte Vaše osobné/firmené údaje a zvoľte spôsob platby a dopravy. Za správnosť zadaných údajov nesie plnú zodpovednosť kupujúci.
3. V prípade potreby vyplňte kolónku "poznámka" a odošlite objednávku
4. Po odoslaní objednávky obdržíte správu na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii. Ak vám e-mail do 2 hodín nepríde, skontrolujte si správnosť emailovej adresy. Ak máte e-mail správny a správu neobdržíte kontaktujte nás emailom na tomasbator@gmail.com.
5. V priebehu ďalšieho pracovného dňa Vás budeme kontaktovať mailom prípadne telefonicky a preberieme s Vami ešte raz Vašu objednávku. Vyhneme sa tým nesprávnemu výberu tovaru, potvrdíme Vám termín dodania, prípadne Vám doporučíme náhradný tovar.
Spôsob platby a dopravy tovaru
Doporučujeme osobný odber tovaru u nás vo Veľkej Lomnici, pretože Vám vieme kvalifikovane poradiť pri výbere tovaru, porovnať rôzne typy a navyše máte možnosť vyskúšať prípadne porovnať viacero produktov a správne sa rozhodnúť.
V prípade potreby Vám tovar zašleme prostredníctvom zásielkovej služby na adresu, ktorú ste uviedli v objednávke ako dodaciu adresu. Tovar nezasielame Slovenskou poštou!
Môžete si vybrať z piatich spôsobov dopravy a platby za tovar:
1. Doprava ZADARMO ku každému elektrobicyklu (Rozvoz raz za dva týždňe)
2. Osobný odber a platba v hotovosti alebo vopred na účet - Vo Veľkej Lomnici, Popradská 502.
3. Doprava kuriérom na Vašu adresu a platba vopred na náš účet - pred odoslaním tovaru Vám vystavíme faktúru, ktorú zaplatíte prevodom alebo vkladom na náš účet. Po obdržaní platby Vám doručíme tovar na Vami zadanú adresu bez poplatku
4.Dobierka - platíte v hotovosti kuriérovi zásielkovej služby pri doručení objednávky.
Nie sme platcami DPH, všetky uvedené ceny sú konečné.
Prevzatie tovaru
Zákazník si musí tovar skontrolovať ihneď pri prevzatí. V prípade, že je na tovare viditeľné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný, neodkladne spíšte s dopravcom reklamačný protokol a tovar neprevezmite. V takomto prípade máte nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
Storno objednávky
Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu stornovať objednávku do 24 hodín od objednania tovaru zaslaním emailu na tomasbator@gmail.com . Do predmetu správy napíšte STORNO. Ak medzitým bola objednávka uhradená bankovým prevodom, zašleme vám celú čiastku späť na váš účet.
V prípade zásielkoveho dodania tovaru je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu písomne odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v danej lehote, žiadame Vás o dodržanie nasledovných podmienok:
-písomné nás kontaktujte
-tovar musí byť v pôvodnom a nepoškodenom obale
-tovar nesmie byť použitý, poškodený, zašpinený
-tovar musí byť kompletný (príslušenstvo, návod na použitie, záručný list, atď.) spolu s dokladom o kúpe
Tovar pošlite doporučene a poistený na adresu nášho zastúpenia (presne na adresu, odkiaľ Vám bol tovar expedovaný). Neručíme za jeho prípadnú stratu či poškodenie na ceste k nám. Tovar poslaný na dobierku nepreberáme!
Po kontrole vráteného tovaru a splnení uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.
Reklamácie
Preštudujte si záručné podmienky uvedené v záručnom liste. Ak chcete u nás kúpený tovar reklamovať, bezodkladne nás kontaktujte emailom alebo telefónom.
V prípade uplatnenia reklamácie platí bežný reklamačný postup. Zákazník doručí reklamovaný tovar na niektorú z našich pobočiek (viď nižšie). Pri uplatnení reklamácie v záručnej dobe je zákazník povinný neodkladne doručiť reklamovaný tovar, so záručným listom a dokladom o kúpe.
Alternatívny spôsob riešenia sporov
- Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: epohon.sk@gmail.com
- Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
- Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
- Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
- Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
- Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
- ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
- ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
- Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
- Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Naše fakturačné údaje:
epohon s.r.o.
Sídlo: Generála Štefánika 34, 06 001 Kežmarok
IČO:44802633
Konateľ: Tomáš Bator
Adresa pre vrátenie resp. reklamáciu tovaru:
Veľká Lomnica 059 52, Popradská 502, Tomáš Bator, e-mail: tomasbator@gmail.com, 0911 132 424