Úvod » Prestavbové Sady » Konverzný kit MagicPie, zadné koleso - Remerx Edition
Jeden z najlepších motorov pre elektrobicykle na trhu. Vďaka šestapadesáti permanentným magnetom dosahuje úžasného krútiaceho momentu a poskytuje skvelý výkon 500W až 1000W podľa napätia. Tento motor vás vyvezie kamkoľvek a to veľmi svižne.Set navyše disponuje niekoľkými ďalšími unikátnymi vlastnosťami.
Radom setov Remerx Edition Vám prinášame vyplepšenou kvalitu výpletu:
- Značkové české hliníkové ráfiky Remerx s dvojitou stenou
- špeciálny vŕtanie ráfika umožňuje použitie robustnejších matičiek výpletu s širšou stenou
- používame iba kvalitné české drôty z nerez ocele hrúbky 2,3 mm
- výplety sú od nás pred odoslaním vycentrované *
- sety balíme do zosilneného kartónu pre bezpečnú prepravu tovaru k vám - český papier
* Výplet je nutné po niekoľkých km jazdy skontrolovať a nadrobno dotiahnuť, vždy si ešte trochu sadne
Špecifikácia motora:
Motor: 56 magnetov, 63 slotov, 56 pólov
Napätie: 24-48V
Výkon: 500W (24V), 750W (36V), 1000W (48V)
Montážne šírka do zadnej vidlice: 135mm
Hmotnosť: 6,5kg
Obsah balenia:
Ráfik Remerx Grand Rock zvolenej veľkosti s vpleteným motorom MagicPie
Riadiaca jednotka Magic externé so sirénou
Ovládač plynu páčkový (na požiadanie možné zameniť za otočný)
Multi control - prepínač
Prevládania páčky bŕzd
Prepojovacia kabeláž
Tento set môže byť prevádzkovaný na pozemných komunikáciách v SR, ak sú pri montáži a nastavení dodržané podmienky vyhlášky MD č. Č. 341/2014 Zb., Prílohy č. 12 časť C. a ostatní aktuálne platná legislatíva. Pozor, v ostatných štátoch EÚ sa môžu podmienky výrazne líšiť!
Tento set neobsahuje akumulátor, nutné dokúpiť samostatne.
Ak nekupujete sa setom zároveň akumulátor, prípadne USB kábel pre nastavenie riadiacej jednotky , špecifikujte prosím do poznámky objednávky na aké napätie budete chcieť riadiacu jednotku nastaviť. Z výroby je nastavená, aby fungovala s akumulátormi 24V, 36V aj 48V, však potom nestráži kritickej podpätia u 36V a 48V akumulátorov (nevadí to pri kvalitných LiFePO4 a Li-ion akumulátorov, ktoré si podpätiu strážia vlastnú elektronikou, ale malo by byť nastavenú u olovených, prípadne gélových aku).
Sety o tomto a vyššom výkone doporučujeme inštalovať iba do dostatočne tuhých predných vidlíc. Z bezpečnostných dôvodov odporúčame motor do vidlice uchytiť pomocou ramena pre rozloženie krútiaceho momentu .