Úvod » Prestavbové Sady » Konverzný kit 750W / 36V - 1000W / 48V predné koleso - Remerx Edition


        

Konverzný kit 750W / 36V - 1000W / 48V predné koleso - Remerx Edition

Konverzný kit 750W / 36V - 1000W / 48V predné koleso - Remerx Edition

skladom

 

Skladom: 0,00 ks
Dostupnosť: Ex. sklad - informujte sa
Číslo produktu: 011
Držiak krútiaceho momentu:
Pedálový senzor PAS:
Veľkosť a farba ráfiku:
cena:
269,00 €

do košíka:
  ks  

Tento konverzný set obsahuje všetky základné prvky, ktoré budete potrebovať k prestavbe vášho bicykla na elektrobicykel. Robustný bezúdržbový elektromotor s modernou bezkartáčovou konštrukciou (BLDC) vyhovie všetkým, ktorí požadujú silný motor, ktorý vyvezie jazdcov prakticky bez námahy aj do väčšieho kopca. Riadiaca jednotka navyše podporuje funkciu tempomatu a rekuperácie časti kinetickej energie pri brzdení späť do akumulátora. Pozor, kvôli veľkému výkonu 750W respektíve 1000W nie je schválené pre oficiálne prevádzku na pozemných komunikáciách. Tento motor má už dosť sily, aby väčšie stúpanie zvládol aj bez nutnosti príšľapu.

Radom setov Remerx Edition Vám prinášame vyplepšenou kvalitu výpletu:

- Značkové české hliníkové ráfiky Remerx s dvojitou stenou
- špeciálny vŕtanie ráfika umožňuje použitie robustnejších matičiek výpletu s širšou stenou
- používame iba kvalitné české drôty z nerez ocele hrúbky 2,3 mm
- výplety sú od nás pred odoslaním vycentrované *
- sety balíme do zosilneného kartónu pre bezpečnú prepravu tovaru k vám - český papier
- výplety do ráfikov veľkosti 24, 26 aj 28 '' (700C) ** s možnosťou výberu striebornej alebo čiernej farby

* Výplet je nutné po niekoľkých km jazdy skontrolovať a nadrobno dotiahnuť, vždy si ešte trochu sadne
** veľkosť potrebného ráfika nájdete na plášti kolesa, najčastejšie horské bicykle majú 26 '', trekové potom 28 '' (700C)

Požadovanú veľkosť a farbu ráfiku si môžete vybrať pri objednávke priamo na tejto karte produktu.

Parametre motora:
Magnety: 46 magnetov / 51 slotov / 46 pólov
Krútiaci moment: 18,2 Nm / 36V alebo 27,3Nm / 48V
Výkon: 750W / 36V alebo 1000W / 48V *
Napätie: 36 V alebo 48V
Priemer: 243 mm
Hmotnosť: 6,4 kg
Prevodovka: nie

* Výkon motora - tieto motory boli predtým predávané ako 500-750W, už dlhšiu dobu sú ale v novej verzii, ktorá pri rovnakej hmotnosti ponúka 750-1000W. Motory boli testované so špeciálnou riadiacou jednotkou až do výkonu 2000W, takže majú veľkú výkonovú rezervu. Ak potrebujete z nejakého dôvodu výkon nižší, treba 500W, stačí napísať do poznámky a my "stiahneme" výkon na riadiacej jednotke.

POZOR! Teraz s kvalitným zlatený konektorom pre rozpojenie motorového kábla v štandarde!

Špecifikácia:

  • Predný priamy (bez voľnobežky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitom ráfiku

  • Riadiaca jednotka Magic - nadštandardné funkcie: tempomat, signalizácia poruchy, motorová brzda, programovateľná cez USB, univerzálne pre napätie akumulátora 24V, 36V a 48V

  • Možnosť kotúčové brzdy: áno - teraz klasická "šesťdiera" rozteč Shimano priamo na bočnom kryte motora

  • Montážna šírka predného kolesa: 100mm

  • Brzdová páčka s mikrospínačmi pre odpojenie tempomatu, prípadne aktiváciu brzdenia motorom (2x)

  • Ovládač plynu - páčkový (možno vymeniť na požiadanie za otočný)

  • LED indikátor stavu batérie

  • Pedal Assist System - PAS senzor nie je súčasťou balenia

  • Multiswitch riadiaci prepínač

  • zvonček

  • Sada náhradných konektorov

  • Maximálna rýchlosť - až 45 Km / h (podľa veľkosti ráfika)

  • Počet otáčok: max. 320 rpm

  • Dojazd: 40 Km (s 10Ah / 36V batérií), 50 Km (s 12AH / 36V) alebo 60 Km (s 16Ah / 36V batérií) - závisí od terénu, hmotnosti jazdca atď.

  • Hmotnosť kolesa: 7,3 Kg

  • Hmotnosť balenia: 11,5 Kg

  • Táto verzia NIE JE schválené pre prevádzku na pozemných komunikáciách

  • Set neobsahuje batériu!

  • Set neobsahuje plášť a dušu!

Ak nekupujete sa setom zároveň akumulátor, prípadne USB kábel pre nastavenie riadiacej jednotky , špecifikujte prosím do poznámky objednávky na aké napätie budete chcieť riadiacu jednotku nastaviť. Z výroby je nastavená, aby fungovala s akumulátormi 24V, 36V aj 48V, však potom nestráži kritické podpätie u 36V a 48V akumulátorov (nevadí to pri kvalitných LiFePO4 a Li-ion akumulátorov, ktoré si podpätie strážia vlastnou elektronikou, ale u olovených, prípadne gélových aku by sa min. a max. napätie malo nastaviť na riadiacej jednotke - nemajú vlastnú BMS).

 

 

ODPORÚČAME K MOTORU DOOBJEDNAŤ PEDÁLOVÝ SENZOR PAS a DRŽIAK KRÚTIACEHO MOMENTU 

 

Pedálový senzor detekuje prebiehajúce šliapanie do pedálov a podľa toho riadi výkon elektromotora.

Pre všetky 24V / 36V / 48V motory

Súčasťou kotúčik 6 magnetov.

Možné pripojiť ako k externej jednotke Magic, tak k motoru MagicPie.

 

Držiak krútiaceho momentu

Univerzálny set záchytného ramena krútiaceho momentu pre prednú aj zadnú vidlicu. Umožňuje pevne a bezpečne uchytiť os elektromotora do vidlice kolesa.

Univerzálny sadu je vyvinutá na základe bohatých skúseností s prestavbami na elektrobicykloch a vyrába sa v SR z vysoko akostnej nerezovej ocele veľmi presnou technológiou rezu laserom.

Set pozostáva z podložkového "kvapkového" kusu, ktorý sa kombinuje s jedným z dvoch prídavných ramienok (v extrém s oboma) tak, aby šiel tento set uchytiť na väčšine bežných rámov.

Obsah balenia:

1x Podložkový kus - nerez 4mm - otvor pre os do 10mm priemeru plochej časti
1x rameno pre uchytenie na rám priskrutkovaním - nerez 3mm
1x rameno pre uchytenie na rám pripáskovánie - nerez 3mm
1x kovový sťahovací pásik - pozink
1x skrutka 6mm + pérová svorka + matka M6 - pozink
1x skrutka 5mm + pérová svorka + matka M5 - pozink


výhody:

- rozloženie krútiaceho momentu motora - šetrnejšie k vidlici
- spevnenie vidlice - obmedzí možnosť jej prasknutia
- bezpečnosť - zamedzí vyskočenie osi elektromotora z vidlice

Odporúčame inštalovať minimálne na jednu stranu osi motora každého prestavovaného kola, u predných vidlíc a pri všetkých motoroch silnejších, ako 250W odporúčame inštalovať na obidve strany.

Vhodné ku všetkým našim a väčšine ostatných setov motorov pre prestavbu na elektrobicykel.

 

 NEZABUDNITE UVIESŤ napätie (36 V alebo 48 V) a druh ovládača plynu (otočný, páčkový) do poznámky !

 

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.